Calle, The Boppers, The Refreshments och Brolle

Ja minsann, igår var vi på konsert i tivoliparken och kollade på Calle, The Boppers, The Refreshmenst och Brolle.. Även Alexander från idol var och småsjöng lite.. (Han som var kock)

Calle The Boppers The Refreshments Alexander från idol (kocken) Brolle Brolle (Bild från K-bladet) Hela gänget 

Fick ingen bild på Brolle med vår kamera då batteriet dog men tog en med mobilen men den blev inte så bra så jag lånade en bild från K-bladet...
Vi som var och kollade var Jag, Andreas, Mamma, Johan, Dendry, Lisbeth, Malin, Daniel, Jonna och Timberg.. Vi hade väldigt skoj.. Det drog dock ut på tiden så konserten var slut 1½timme senare än vad den skulle.. Men mkt trevlig stämning och fint väder :)



I tisdags så kom där fram ngn och ville ställa en fråga när jag var i stan med johanna och frågan löd: "Vad får man inte missa under Kristianstadsdagarna?"

Och jag svarade givetvis på frågan..

 

Trodde den skulle hamna i Kristianstadsbladet men icke sa nicke den hamnade i KVÄLLSPOSTEN :P Den första som upptäckte den var Carola på jobbet :) kan inte hjälpa att jag är en linslus.. men så är det ibland.. ;)



Idag torsdag har jag inte gjort så mkt.. Har varit på sjöbo markand.. mamma ringde och frågade om jag ville med dit så jag körde.. hittade en väska och några såna man sätter på foppatofflorna :)

Mamma, Anita, Johnny och Rebecca Johan och jag 

Kramen alla

Kommentarer
Postat av: jessica

ser ut som du har en underbar och kul semester! puss på dig

2010-07-16 @ 10:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0