VINTER/SNÖ!!!! :(

Ja mina kära vänner.. jag börjar bli riktigt trött på denna snö..

i måndags så lämnade jag bilen så den fick lite rostskydd på sig.. så när jag hade lämnat den blev det till att gå in till stan för att boka tid till att kolla synen eftersom jag vill prova på linser.. så tid fick jag nästa vecka.. när jag gick förbi teatern så tog jag en jättefin bild :)

Teatern 

På tisdagsmorgonen så gick jag till jobbet.. VÄLDIGT kallt var det, -15 tror jag att det var.. men det gick.. var lite kallt om snoken bara :) hade termobyxor, min varma jacka, halsduk, mössa och vantar... så jag var riktigt påklädd.. på eftermiddagen så hämtade A mig sen..

På onsdagen gick jag också till jobbet.. lite skönare i onsdags än i tisdags.. när det var förmiddag sen eller kanske det var vid lunch så började det snöa :( inget kul.. när jag slutat jobba så gick jag och hämtade min bil.. den var alldeles igensnöad.. men ren och fin :) och luktade illa gjorde det också inne i bilen men det berodde ju dock på medlet dom hade smörjt in bilen med.. var på toyota också och kollade på bil.. får se hur det blir med den saken vid ett senare tillfälle..

när torsdagen kom så funderade jag på om jag skulle köra bil till jobbet eller om jag skulle gå.. det blev att jag gick.. riktigt skönt att gå till jobbet faktiskt så det funderar jag starkt på att göra varannan vecka när jag jobbar dag.. :) känns i rumpmusklerna att man har gått :)

idag fredag så körde jag till jobbet eftersom jag körde till mamma efter jobbet.. det var trevligt att träffa henne.. var ju ett tag sen.. annars har man inte gjort så mkt idag fastän man slutade vid 13.30 idag..

nu ska jag pilla lite med min nya husblogg samtidigt som man tittar på let´s dance.... återkommer med adress när jag pillat klart :)

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0