Middag

Idag lördag så vaknade vi vid 10 ungefär.. vid 11tiden körde vi mot åhus för att hälsa på a-s och robban m familj.. jag skulle dessutom lämna lite tröjor som blivit för små för mig som jag tänkte att bella och ellinor kanske kunde ha..
först var bara robban och ellinor hemma och sen lite senare kom a-s och bella hem..

när vi varit där så körde vi till maxi och köpte en blomma till sandra m familj.. sen väntade vi tills andré och jessica skulle hämta oss..

väldigt fint hus dom hade byggt.. och leo har blivit så stor sen sist.. :)

till middag fick vi fläskfilé och ris.. mkt gott och till efterrätt fick vi kladdkaka..

klockan den tickade på och till slut bestämde vi oss för att köra och det var jag som körde hem eftersom jag var den som inte drack ngt :) vi körde först och kollade på vå tomt sen kördevi vidare till biljardkompaniet för att kolla läget.. har aldrig varit där innan men det var ju trevligt den lilla stunden vi var där.. fick även mess av sandra att jag hade glömt drckan jag fick sen fick jag ett mess till där det stod att jag hade glömt kameran.. sen kom jag själv på att jag glömt mina vantar.. illa.. men men..
sen körde vi från biljardkompaniet och hem till A och J och lämnade av dom och bilen och då gick vi till grand.. jag lämnade andreas där och sn gick jag hem.. ville hem.. när jag kom hem så var mina ben som istappar.. nu har dom blivit upptinade igen ;)

nu sitter jag och väntar på att andreas ska ringa på porttelefonen så jag kan släppa in honom.. han har ju inga nycklar med sig.. men jag får roa mig här sålänge :)

imorgon blir det nog en tur till öllsjö.. kanske en sväng hem till malin och daniel och sen en tur till vår fina tomt..

har dessutom fått en del förslag på bloggnamn till min nya blogg.. får se vad det blir men kommer ni på ngt mer så skriv gärna en kommentar ;)¨

godnatt på er alla så ska jag snart förhoppningsvis gå och lägga mig :)

kramen


Kommentarer
Postat av: jessica

tack för i går, det var trevligt, o tack för att du körde.

Puss på dig

2010-01-24 @ 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0