Den nya...

Den nya bloggen ska jag börja med så fort jag bara har orken till det.. Som det ser ut nu så kan det kanske bli i veckan ngn gång.. så håll koll i denna bloggen så får ni adressen..

idag var det KALLT när man kom ut imorse.. gick knappt att skrapa rutorna..

efter jobbet så var det dags att lämna bilen.. ska hämtas igen på onsdag så det blir till att gå till jobbet om morgnarna nu.. får klä på mig ordentligt med kläder så jag inte fryser till is på vägen till jobbet :P
var också och bokade till för att kolla synen och se om jag kan ha linser.. :)

nu ska jag kolla lite på tv innan jag lägger mig..

kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

kul med nya bloggen ,ska hålla utkik.

kram

2010-01-26 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0