Vilken kväll :)

När vi kom hem från mötet så hoppade jag in i duschen och A satte igång tvn.. inget brons till våra curlingherrar :(
Sen kollade vi på melodifestivalen.. av dom 4 jag skrev så fick jag 3 rätt.. :)
Ikväll så var det jag, J, M, L och L.. mkt trevligt.. synd att dom andra blev dåliga.. krya på er..

när melodifestivalen var slut så började vi sjunga lite singstar och sen stack 2 av tjejerna och då slutade vi sjunga och slog över till os och då var det herrarnas slalom 2a åket och då åker sveriges André Myhrer.. han åkte så pass bra att han låg först på 1a plats men till slut så vann han ett brons :)

 

Så nu har vi

 

Jag, J och M gick till grand.. var inte så mkt folk när vi kom dit men sen när vi gick hem så var där lite mer.. :P
Träffade på några man kände och det var ju trevligt.. när jag sen gick hem så mötte jag Andy, Putte, Fredde, Marcus och Fia.. dom frågade om jag vill följa med och äta men jag ville hem.. då ville F följa mig hem men jag klarade det så bra sj men tack ändå :)

nu har jag städat undan efter oss så nu ska jag bara plocka ut mina linser och sen gå och lägga mig..
men tack för en trevlig kväll tjejer..

kramen och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0