Vila...

Jaaaa då var det dags för medaljvinst igen och denna gången blev det silver.. kunde blivit guld om dom inte tröttat ut sig på semifinalen..
Iaf så var det Anna Haag och Charlotte Kalla som vann silver

Anna Haag och Charlotte Kalla 

Så nu ser ställningen ut såhär:

 

Har varit hos optikern idag och kollade läget ang linserna..

 

dom frågade hur det gick och jag sa att det gick bra förutom att det känns som jag har något skit i högra ögat när jag har linsen i så hon kollade läget och hon såg inget så jag tog ut linsen och hon kollade igen och sen tog hon lite färg i mitt öga för att kunna se om där var något och då såg hon att jag hade ngt litet skavsår på ögat.. så nu blir det linsvila några dagar.. sa även att jag såg lite suddigt på högra ögat men visste inte om det berodde på att jag hade såret i ögat eller om det är linsen så hon betällde en ny lins till mitt högra öga så får jag testa det så får vi se vad som händer :) men nu är det glasögon som gäller :) hoppas på att min lins har kommit till fredag iaf..

 

Igår hade jag migrän när jag kom hem från jobbet.. orkade knappt gör någonting men jag diskade och lagade mat iaf..

Nu blir det snart nana kudden..

kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

ta det lugnt o va rädd om dig! hoppas det löser sig med linserna.

kram kram

2010-02-24 @ 12:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0