Torsdag

idag har man varit iväg med min bror dit han skulle och sen körde vi till bajonetten för att köpa smörgåstårta.. sen lämnade jag honom ich sen körde jag hem och bara tog det lugnt.. sen iväg till jobbet..

Idag har det varit lite lugnare på jobbet.. fick reda på att 3 st fick vara lediga i vårt skift imorgon fredag.. men jag ska jobba.. :( men jag har själv valt det.. tar mig ledig en annan gång ist..

idag har jag dock inte stått på w4an och tur var väl det för idag var det datumet som inte ville fastna på paketerna så det har varit några stopp där idag.. sj jobbade jag på w1, w2 och w3.. :P

i slutet av denna kvällen så började det lukta bränt inne på scan.. det var så det stack i ögonen och gjorde ont i halsen.. luktade bara på vissa ställen så vi trodde först att det brann i ena vår maskin men det gjorde det inte sen trodde vi det brann inne i paketeringen men det var inte där heller.. den var det dags för rast och då kom vi på att det kanske brann i hissen eftersom den håller dom på att laga med icke sa nicke det var inte där heller.. så jag öppnade dörren som går ner tilöl källaren och upp till omklädesrummen och då kom det rakt emot oss... inte elden då men lukten och lite rök.. då brann det bland vantarna i källaren tydligen.. där var brandbillar men man såg inga snygga brandmän :( så jag får väl lägga in en snygging här ist ;)

 

Så nu blev jag lite gladare :)

Nej nu ska jag snart lägga mig.. fredag imorgon och då börjar man tidigare..

Natti

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0