Söndag= jobb och alla hjärtansdag :)

Igår ( lördag ) så körde jag och andreas och hämtade upp johan och mamma eftersom vi skulle till båstad och fira min kusin jonas som fyllde 40år i onsdags

Jonas Grattis i efterskott än en gång..

Vi körde till båstad och det gick hur bra som helst.. vi var på hans jobb och firade honom.. även bengt kom dit.. han åkte färdtjänst och det gick bra.. jessica var också där och det var superkul att träffa henne.. funderar på att åka upp till sthlm i sommar och hälsa på :)

när klockan var ca halv sju så körde vi hemåt.. och då var det ju dags att titta på andra deltävlingen i melodifestivalen :)

 

missade dock första låten men den hörde jag på radion men missade framträdandet.. men jag såg dom andra.. dom jag tyckte om i denna omgången var pauline och hanna lindblad.. pauline gick vidare till andra chansen och hanna åkte tyvärr ut :( den andra som kom vidare till andra chansen var kalle moraeus och orsa spelmän ( dom var inget vidare bra ) och till finalen gick erik saade och andreas johnson..

efter melodifestivalen så tittade man lite på os..

OS i Vancouver 

Men när jag hade lagt mig i sängen så somnade jag ganska fort..

Så idag söndag så jobbade jag lite övertid på konti.. mkt trevligt.. det var jag, lana, annelie, yvonne, linn, figge, rickard och soltan... det gick bra.. vi körde grillkorv hela dagen..

Och sen är det ju även Alla Hjärtans dag idag.. Så Glad Alla Hjärtansdag alla.. <3

 

När jag kom hem så stod det rosor på bänken och ett hjärta med geléhjärtan i.. så tack så mkt älskling.. älskar dig!! <3<3<3

 

Nu blir det till att umgås lite med älsklingen och sen får man se vad som händer..

massa hjärtliga kramar till er alla <3<3<3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0