Prövat.....



Då har man varit och kollat synen för att prova linser sen.. det gick bra.. så dom ska höra av sig när linserna har kommit för så ska jag dit och prova.. det skulle ta ca 45-50 min för en sån lektion :)
får hoppas att det går bra.. :P

Annars har det inte hänt så mkt..
Stod på w4an igår... alltså den som skivar variationspålägget.. 1a passet gick jättebra sen krånglade maskinen nästan hela kvällen.. men den maskinen har tydligen och sina dåliga dagar och förhoppningsvis så var den igår så allt går smärtfritt idag om man ska stå där..
Förlåt A-B om det gick fort med delikatessen igår men det var bara för att vi skulle hinna bli klara.. Sorry, hoppas du förlåter mig.. ;)

nej nu ska jag börja laga mat..

Ha en bra dag alla..
kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0