Onsdag...

Vilken dag detta har varit..

började med att jag sov lite längre än vanligt sen har jag bara tagit det lugnt.. träffade A, M, A och L utan för mitt.. eller jag såg dom och sprang ut för att kolla på den lille.. såååå söt hon var.. sen var det in igen och börja med maten.. sen iväg till jobbet..

Maskinen var lika jobbig idag men ändå inte lika mkt men det fick L rätt på sen.. sen körde vi av bara den.. men annars har det varit bra..

hände ngt annat idag men jag vet inte riktigt vad det handlade om men dom löste förhoppningsvis det..

imorgon slipper vi W4an och då får vi stå på dom andra maskinerna.. lite skönt faktiskt eftersom vi har haft såna problem på w4an så man har nästan kokat av irritation på den.. antagligen var det väl andledningen till att 2 st på jobbet rök ihop idag.. men sånt som händer ibland.. lägger inte mig i utan det får dom sköta själva...

inte så mkt snö idag när man körde hem men det snöade lite..

imorgon ska jag hämta brossan så får vi se hur han mår..

godnatt alla..

kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

låter som en vanlig dag på scan

2010-02-04 @ 15:51:35
URL: http://jeshaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0