Lördag..

  

Här har ni bilderna som jag inte la in för ngn dag sen.. detta va när det snöade i torsdags.. det var ca 1dm snö utanför jobbet :) men nu tycker jag allt att det kunde försvinna men icke nu inatt kom det ju ännu mer snö.. oj vad mkt snö det var ute.. värsta vallarna utanför.. och mer ska det tydligen komma..

nu idag har vi varit hos A och M och lille L.. det var skoj.. L är så söt.. ;)
när vi körde därifrån blev det en sväng till biltema och sen till maxi.. när vi kom hem så började A att laga mat.. gott var det :) det blev kotlettsnitzel, kroketter och beasås.. och nu sitter jag här och bloggar lite ;P

ikväll är det ju dags för melodifestivalen igen :D

 

Idag får vi väl se vilka som går vidare.. har dock inte hört låtarna än men vi får väl se.. lär ju bli darin, alcazar, elin lanto och kanske erik linder..

har haft mina linser i typ halva dagen idag.. men det retade lite i högra ögat så vi får väl se om det är likadant imorgon.. kanske innan man vänjer sig.. ska ju till optikern igen på tisdag isf får jag ju säga till då.. kändes precis som om jag hade skit i ögat.. :(

nej nu ska jag förbereda mig på att kolla på melodifestivalen.. ;P

kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0