Lite blandat.. :)

Här kommer en bild som är från i julas när vi var samlade nästa alla kusinerna på ena sidan av släkten.. Dom kusinerna som fattas är D, E och R..

Fr v: Johan, Åsa, Linus, Gabriella, Ellinor, Melina och Amilia 



Igår (fredag) så hade jag chansen att vara ledig från jobbet men jag jobbade.. (duktiga mig) :D
Men det gick bra igår..
när jag kom hem så var maten nästan klar :) det blev tacos.. gott!! när vi ställde in allt på bordet så hade A köpt rosor till mig :) vad glad jag blev..

 

Under tiden vi åt så kollade vi på Let´s dance.. denna gången var det rabih som åkte ut och det gjorde ju inte så mkt men jag hade nog hellre sett att marcus birro åkte ur.. tycker inte han är bra alls..

Har länge funderat på att börja bugga igen men tycker det är utslängda pengar eftersom jag jobbar kväll varannan vecka.. vill så gärna börja dansa igen.. menmen.. får se hur det blir med den saken..

 

Idag börjar den 1a deltävlingen av 4 av melodifestivalen.. idag är dom i örnsköldsvik..

Örnsköldsvik  

nu ska jag titta på G-force..

G-force 

kramen på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0