Lets dance...

Japp då åkte gudrun ut idag :) jag sa ju att antingen gudrun eller molly skulle åka ut..

Gudrun Schyman och Björn 


Och imorgon är det dags för melodifestivalen igen.. denna gången i malmö :)

 

Denna omgången tror jag att Sibel och Peter Jöback går till final och att Pernilla Wahlgren och Neo går till andra chans..
Hörde lite på Sibels låt när jag körde från jobbet den var ju faktiskt bra.. bara man slipper se henne ;P Py bäckman eller vad hon nu heter hennes låt var mindre bra.. sen dom andra har jag inte hört.. :P

nej nu ska jag kolla os..

hörs av lite imorgon..
förresten var leggingsen för små så jag får in och byta dom imorgon :( men så kan jag ju kanske passa på att köpa tröjan jag hittade också ;) har även betalt räkningarna nu så det är gjort.. saknade ngn räkning kändes det som och det var bensinen men jag kanske inte har tankat på länge.. kanske därför :)

godnatt alla

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0