JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

JAAAAAAAAAAAAAA igår var det dags för sverige att ta ännu ett guld.. :D denna gången var det 4st som körde stafett :)
det var dessa killarna... Daniel Rickardsson, Johan Olsson, Marcus Hellner och Anders Södergren :)

Daniel Rickardsson, Johan Olsson, Marcus Hellner och Anders Södergren 

dom var väldigt duktiga.. hade svårt att varva ner när jag såg hellner åka i mål.. men jag somnade till slut iaf..
innan jag somnade så såg jag ishockeymatchen mellan schweiz och usa.. hann se målet usa gjorde men som dom fick bortdömt pga att tiden hann precis gå ut när dom gjorde mål ;P

När jag kom innanför dörren nu ikväll så fick jag höra att våra svenka damer i curling ska spela i finalen.. så då vinner vi antingen ett guld till eller ett silver till.. men nu ser medaljlistan ut såhär:

 

och nu håller dom svenska damerna i ishockey att spela om bronset mot finland.. man kan ju hoppas på att dom vinner.. herrarna åkte ju ut på slovakien imorse.. slovakien vann med 4-3.. men men vi håller tummarna för damerna ist :)

idag efter jobbet så var jag på engelbrektsboden och köpte leggings.. mkt fina.. ska nog ha dom på mig på lördag sen ska jag bara hitta ngt att ha på mig upptill också :S ;P men det löser jag säkert..

var och spelade bingo ikväll med mamma och pensionärerna :) det är skoj :D
tog med mig en påse idag så sa jag till mamma att jag skulle vinna mkt idag.. detta vann jag:

 

Fick även ett mess idag om att min lins har kommit.. så den ska jag hämta imorgon ;)

skriver mer imorgon om vad som har hänt och om vi tagit fler medaljer.. nu kallar sängen ;P

kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

tur att linsen hann komma, och ja vi vill gärna också att du har ngt mera än leggings i morgon ; )

kram

2010-02-26 @ 11:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0