:( inte nu igen

Nu snöar det igen :'( inget kul alls..

idag är det ju äntligen fredag och dagen spenderas först på konti.. där var det lugnt och skönt.. sen efter jobbet så blev det hem och slappa en runda och sedan gick jag in till stan och köpte present till min kusin som fyllde år i onsdags och han ska firas imorgon så imorgon bär det av till båstad..

brukar inte unna mig så mkt kläder med idag köpte jag en skjorta på h&m.. 

 ( lånad från www.hm.com )

köpte även en ögonbrynsfix.. så nu sla förhoppningsvis ögonbrynen ligga där som ska.. :)
igår var jag och bokade tid till linsträning.. fixade mina ögonbryn och mina naglar ;) så nu ser man ju lite bättre ut :P

nu sitter man och tittar på let´s dance och hoppas på att marcus birro åker ut.. är så trött på honom och han är SÅÅÅÅÅ DÅLIG!!!! 8o|

 

Nej nu ska jag titta vidare på let´s dance..

Kramen


Kommentarer
Postat av: jessica

snygg skjorta

2010-02-13 @ 10:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0