Hejaheja...

JAAAAA inatt kollade jag på os och gissa vilka som tog guld.. ja, just det curlingdamerna.. missade dom dom 2 sista rundorna som tydligen blev 3 rundor då jag råkade somna.. dom vann med 7-6 :)

Damlaget i Curling 

Dom är så otroligt duktiga.. dom spelade mot canada.. haha dom vann bara silver :)
jag vaknade till när dom visade bilden på alla med en guldmedalj i ena hörnet och först fattade jag inte att vi hade vunnit sen när som sa det så blev jag glad och stängde tvn och somnade om igen.., så nu mina damer och herrar så har vi

 

då återstår att se om curlingherrarna vinner brons ikväll.. sen är det tydligen skidor också så då får vi hoppas på medalj där också.. :)

nu ska jag snart köra och byta mina leggings sen blir det hem och städa och sen hämta johan och sen på möte.. när jag sen kommer hem så blir det till att duscha och gör vid mig för sen kommer J och lite senare kommer det några tjejer till.. då ska vi titta på melodifestivalen och efter melodifestivalen blir det

 

det ska bli riktigt skoj..

nej nu ska jag köra iväg så jag blir klar ngn gång idag.. börjar känna mig stressad :S

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0