Hehe!!!

Ja jessica själklart ska jag ha ngt mer än leggings :D ( om jag hittar ngt )... hittade en snygg tröja där jag köpte mina leggings så jag får se om jag snurrar inom där imorgon.. :P

idag har dagen varit bra på jobbet.. slutade ju 13.30 så det var ju skönt så det var till maxi direkt ( jäklar vad folk det var där ) och sen hem och lämna som grejerna och sen in till stan och hämta linsen och... F-N nu glömde jag ju köpa det jag skulle köpa i stan.. jaja ingen brådska löser det kanske imorgon eller ngn dag nästa vecka.. :S
jaja fortsättning från och.. jag bokade även tvättid.. trodde det skulle finnas tid idag men icka så det får bli på söndag kl 12.. hoppas jag kommer upp ;P och nu sitter jag här och ska snart börja städa :( mm..

ikväll blir det let´s dance.. tror att antingen gudrun eller molly åker hem idag..

sen blir det nog lite os tittande också skulle jag tro.. iaf vid 00 då de svenska curlingdamerna spelar om guldet :)
tyvärr blev det ju inget brons till våra ishockeydamer :(

nu ska jag gå och fixa lite..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0