Fredag :)

Vi börjar med gårdagen..
Det började med att jag gick upp kl 8 för att tvätta och sen gick jag och la mig 1 timme igen och strax efter kl 9 så gick jag upp för att käka frukost och sen när det var klart så begav jag mig ner i tvättstugan för att hänga upp min tvätt och sen gick jag vidare in till stan för jag hade tid kl 10 hos optikern för att ha lite linsträning..

 

Började med att tvätta händerna och sen var det bara till att börja pilla in linsen i höger öga.. det var svårt men efter kanske 15 min så satt den där den skulle, sen var det dags för vänster öga och den var jobbig.. men den satt också där sen skulle till slut.. sen skulle man ju plocka ut dom också.. det var ju lättare sagt än gjort det var ju ännu svårare.. men jag fixade det så efter 1timme hos optikern så var jag klar och gick därifrån med linser i ögonen.. dom skulle jag ha i ca 4tim och sen öka timmarna succesivt varje dag.. :)
när jag sen hade varit där så gick jag upp till claes ohlson och hälsade på min moster :) hon hade middag så jag satt och pratade med henne.. sen gick tiden så fort så jag fick nästa springa hem.. då stod där ett äldre par och väntade på att jag skulle ta min tvätt.. jag sa att jag hade varit hos optikern och att det drog ut på tiden.. jag bad så hemskt mkt om ursäkt och att jag aldrig brukar vara sen annars.. tanten hon bara: "sånt får inte hände det borde du ha tänkt på innan".. ursäkta mig så tant.. men gubben han sa att det gjorde inget.. jag var ca 5-10min sen..

sen var det dags att köra till jobbet..

när halva kvällen hade gott så var det ca 1dm snö ute.. fotograferade det med min mob men hittar inte usb men jag återkommer med bilden senare..

idag är det fredag och snart ska man till jobbet.. hoppas denna kväll går fort..

ha det bra alla.. ;)

Kramen


Kommentarer
Postat av: Robban

Ja du får allt passa dig för dom grå pantrarna, de har ett pressat dagsschema om dagarna, och har inte tid att vänta på att någon flicksnärta skall ta upp deras dyrbara tid.....;)

2010-02-19 @ 19:36:22
URL: http://robbelibobban.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0