AJAJ!!!!

Idag vaknade jag kl 11.. oj så länge var det längesen jag sov.. men skönt var det.. nu har jag gjort kycklingsallad och när jag skulle skära paprikan så skar jag mig.. AJ det gjorde ont.. ;( Menmen.. jag överlever ;)

Tänkte in i duschen nu innan man ska till jobbet.. Hoppas kvällen går fort..

Ja över till annat.. så tog vi ett OS-guld till igår.. stod på w1an och packade så jag var helt inne i att lyssna på radion.. var knappt kontaktbar.. ;P
Men denna gången var det Björn Ferrys tur att ta guld i skidskytte.. det är inte illa att åka från en 8e plats upp till en 1a plats :) Heja Ferry!!!

Björn Ferry 

när jag kom hem inatt kollade jag på curling och våra svenska tjejer vann :D

Damlaget i Curling 

och nu i förmiddags så kollade jag på herrarnas curling och dom vann också :D våra svenskar är duktiga ;)

Herrlaget i Curling 

Nej nu ska jag bege mig in i duschen..

Kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

det är kul när det går bra, i kväll hoppas vi på sprint ; )

2010-02-17 @ 18:49:48
URL: http://jeshaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0