Snö, snö, och åter mer snö....

Ja jag tycker det gör inget annat än att snöar om dagarna nu..

i början av veckan så var jag inne i stan och köpte biljetter till skönheten och odjuret.. så dit ska man den 26feb :) sen har jag då köpt nästan alla julklapparna också.. :) så nu är det bara några kvar :P

igår var jag ute och fotograferade lite.. har försökt lägga upp bilder men det vill inte riktigt så ni får så snällt vänta tills det går :)

idag blir det lite barnpassning.. ska passa W då M ska iväg och göra sig fin :) men det gör hon rätt i :)

nej nu ska jag ut och skott lite.. :)

ha en bra dag

kramen :)

Kommentarer
Postat av: Rille

Ser fram emot bilderna. Var ute i tisdagskväll och fotograferade. Ska ta en titt på dem ikväll och ev. lägga om någon.

2010-12-02 @ 14:23:55
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0