Ny helg

Nu är det en ny jobbehelg och det ska bli skoj.. Mindre skoj är dock att jag måste ha mina glasögon på mig då min ena lins var sönder :( Men har varit inne och beställt nya plus att jag får en extra till högerögat :)
Har även varit och bokat tid för att klippa mig.. Ska bli skönt att klippa av det som växt ut plus lite till :) Så sorry André du kommer inte bli glad på mig nu :P men jag vet att tycker om mig innerst inne ändå ;)

Nu bär det snart av till jobbet.. denna helgen kör jag själv då det är flytt på g i helgen så jag får sova hemma hos mamma..

Ha en bra helg alla..

kramen

Kommentarer
Postat av: andré

u!!!!!!!...

2010-12-10 @ 18:26:13
Postat av: Malin

jag gillart iaf! ;)

2010-12-12 @ 09:32:05
URL: http://smyckenbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0