Ikea :)

Var på ikea igår.. när jag kom dit var det inte alls mkt folk och det var hur skönt som helst att gå där..

jag köpte det mesta jag skulle ha där.. det jag köpte var:

* Champagne- och vinglas
* Täcken
* Stekspade, slev mm
* Bordstabletter
* Servetter
* 30st kaffemuggar (till mammas jobb)
* Fotpall
* Blomma (till Lisbeth och Dendry)
* Tvättkorg
* Sorteringskassar (till t.ex glas, metall och papper)

kommer inte på mer vad jag köpte.. skulle köpte kudde och täcke som paketpris men täckena var slut så det slutade med att jag köpte något annat täcke utan kudde.. kuddar har vi så många ändå :P

men det gick bra att köra dit och hem iaf.. och köttbullarna var lika goda som vanligt :)

när jag kom hem så satte jag ihop fotpallen.. åhh, så bra det blev :)

idag har jag varit på banken och snart ska jag iväg till rusta.. det blir när A har slutat så får han hämta mig :)

ha en bra kväll..

kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

mysigt, längesen jag va på ikea... :) kram

2010-12-10 @ 13:12:14
URL: http://smyckenbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0