Sista

ja då var det sista jobbedagen för denna veckan sen är det lååångledigt :)
imorgon långfredag blir det en biltur till jönköping eftersom det är elmia där i helgen och A står däruppe hela helgen.. han ställer ut sin lille gule bil.. han vardessutom i tidningen idag :) min älskling.. ;)

annars i veckan har det varit fullt upp känns det som.. jobbade ju min sista natt sön-mån sen vardet på att jobba igen i tisdagskväll.. men det var det i skiven.. men oj vad ont i benen jag hade sen på kvällen och ryggen fick jag ont i igår.. inte bra att vara ifrån sin avd för länge :) men jag har haft kul..
har ju fixat lite godis till pojkarna som dom ska bjuda på däruppe men det tar jag upp imorgon annars hade det säkert varit uppätet nu :)

var även och hämtade min kamera häromdagen.. :) köpte den billigt.. jag är såååå nöjd.. så i helgen blir det iväg och fotografera en massa.. skojsigt.. hoppas bara på fint väder..

nej hoppas ni får en fortsatt bra dag..

kramen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0