Weber 1an

Weber 1an 

den maskinen stod man vid igår.. (kanske inte riktigt likadan men någerlunda likadan) jag jobbade med isabel.. det var mkt skoj.. vi körde först rökt skina i plånboksmodell.. och innan vi kom igång.. men sen var det ju måndag också.. underfilmen släppte helatiden på ena sidan och det var inte så roligt.. sen var vi på baksidan för att vika paketerna.. oj vad det gick undan.. snurran fylldes snabbt.. när sedan rökt skinka var klart så körde vi vitlöksmedwurst.. den är mkt enklare att vika.. sen var det jag och isabel som var inne i renrummet igen där vi körde klart vitlöksmedwursten för att sen komma igång med hushållsmedwurst 500g.. det var till att bygga om sen köra lite.. sen var det ut igen och sen blev det 1kg hushåll.. så kvällen gick fort igår och det var ju skönt.. men ngn gång under kvällen så gick stacken sönder och nisse och berra var där och skulle laga men dom gjorde nog aldrig det för vid 23 så körde dom.. så vi får väl se om den funkar nu ikväll..

när vi hade plockat ner w 1an igår och var klara inne i renrummet så var jag och isabel nere med skitiga backar i källaren och hon skriker till att backarna snart trillar och jag tittar och ser vatten komma farandes också och jag trodde det var vatten i backaran men det var det ju inte.. hon stod bakom backaran och när jag sen kör undan så är isabel alldeles blöt och då har backaran tydligen råkat dra i handtaget till duschen.. oj vad vi skarattade och innan vi kom på hur man stängde av vattnet.. hihi!! efter en stund så kom vi ju på det och sen var det upp och ta all retur och kassat där det skulle stå för det var ingen annan som hade tagit det så det blev vi.. sen slängde vi sopor.. men det var en rolig kväll igår.. hoppas att den blir lika rolig ikväll..

nu ska jag sätta mig och titta lite på tv sen laga lite mat och sen ska jag in och plocka ögonbrynen istan.. sen ngn timme efter där så är det dags att köra till jobbet..

ha en bra dag..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0