Så nu...

har jag fått tummarna loss att lägga in bilder på det vi handlade på ikea..
allt byggde jag ihop i söndags..

 

Det började med att jag gick upp och började sätta ihop min gröna fina plastiga datastol.. haha..

SNILLE datastol 

sen fortsatte jag med fåtöljen...

POÄNG fåtölj 

sen var det vidare med vårat skrivbord...

JONAS skrivbord 

sen hjälpte andreas med med den lite hårda bäddsoffan.. haha..

SOLSTA bäddsoffa 

när allt det stora var slut så började jag sätta ihop det lilla.. och det var detta..

DOKUMENT 

ja då var ju den dagen gången.. haha!!

nu har jag jobbat dag och det har varit gött..
var på vårdcentralen häromdagen och då skulle jag få en tid hemskickad till dr H och sen därefter hoppas jag att han skickar en remiss till att jag får göra tester på vad jag är allregisk mot..

idag fredag var jag i stan och bokade klipptid.. ja och den har jag nästa vecka.. då ska jag även fick med annika.. ska bli skoj..

imorgon ska jag tvätta, städa, hämta en kista sen vet jag inte vad jag ska göra..  andreas ska jobba..
jag ska jobba på söndag och då börjar jag kl 05.15 sen får jag se hur länge jag jobbar.. :)

idag när jag gick i stan så träffade jag andreas faster så vi var och fikade på duvanders.. hon ska till italien på söndag.. till Rom... hoppas hon får det skoj..

nu ska jag väl se om jag kan hitta på ngt.. ska kolla ishockeyn kl 20.15..

igår somnade jag 19.50 så då missade jag det.. hehe.. men igår var jag trött också..

kramen på er...

Kommentarer
Postat av: åsa

Tack. Jag målar gärna en till dig bara säg till. Kram

2009-05-08 @ 20:34:52
URL: http://nitsches.blogg.se/
Postat av: jessica

snygga grejor, samma skrivbord som vi har ; )

kram

2009-05-09 @ 09:54:38
Postat av: åsa

Jag tror säkert han skrev en till dig oxå =)

hihi du får se..

kram kram

2009-05-10 @ 19:22:45
URL: http://nitsches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0