Måndag - igen...

jag vaknade imorse i tron om att det var helg.. men icke..

igår jobbade jag mellan 05.15-14.15 och det gick hur bra som helst.. vi körde på bra och det har nog inte gått så bra på hur länge som helst.. sen när jag kom hem så städade jag klart hallen sen kom mamma och johan på kaffe.. sonny var redan här..

sen åt vi och kollade på ishockey.. JAAAA sverige vann brons.. fast det hade varit bättre med guld.. men hellre brons än ingen medalj alls..
sen så gjorde vi inte så mkt mer.. jag tror jag somnade vid 22 men jag vet inte.. haha!!

idag så var det upp strax innan 8 för jag skulle tvätta och när jag hade lagt i tvätten så körde jag till maxi och handlade.. det blev en del.. sen när jag kom tillbaka hem från maxi så hängde jag upp tvätten sen har jag bara legat i soffan och vilat..
har precis varit och hämtat upp tvätten nu igen och ska snart börja laga mat.. idag blir det chili con carne tänkte jag.. blev så sugen på det.. tror dom skulle ha det på jobbet också idag.. haha!!

sen blir det till att diska och vila och sen till jobbet.. hoppas kvällen går fort..

ha en bra dag så hörs vi..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0