Lördag...

ja då är det lördag..
igår jobbade man till 19.25.. vi var klara 18.55 men jag och isabel vi hämtade rena backar.. dock ingen dusch igår i källaren :) när vi hade gjort det var det 20 min kvar innan vi fick stämpla ut så vi gick ut och gick inne på området.. haha!! vi gick mot slakten och där dom släpper in alla grisarna som kommer.. gick runt där och så kom vi fram till vårt fikarum och där satt alla andra..
när vi hade slutat så körde jag till öllsjö.. där fick jag kalkon o ris.. gott sen till efterrätt blev det kladdkaka.. också gott...

idag jobbar andreas och jag tänkte gå och sola en liten stund sen ska jag tanka min bil annars kommer jag ingenstans idag.. sen ska jag hämta min bror för då ska vi köra och handla mat och sen ska vi äta hemma hos honom.. det blir nog bra.. sen när andreas slutat och han har duschat så ska vi köra till a-s och fira alla ungarna.. p-k är också där.. så det blir presenter till amilia, melina, gabriella och ellinor.. hoppas dom tycker om det..

ja det var väl allt för idag.. ska lägga in bilder på vad dom fick senare..

kramen nu ska jag gå..

p.S tack alla som har grattat mig.. d.s

Kommentarer
Postat av: jessica

låter som en hektisk dag, själv jobbar jag hela dan : (

Kram

2009-05-30 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0