IKEA... och lite flytt...

hejhej alla glada,,

idag var det uppgång kl 9.30 för att göra sig iordning inför hämtning av bil och släp.. väckte andreas vid 10.. då åt vi frukost sen gick vi.. vi fick låna sonnys bil (tack så jättemkt för lånet av bilen) och sen hämtade vi släp på preem.. sen körde vi till näsby för att hämta upp mamma och johan.. sen bar det av till IKEA.. när vi kom dit så letade vi upp allt vi skulle ha och sen blev det lite köttbullar.. klockan den tickade på snabbt tyckte jag idag.. och trött blev jag och alla var nog lite irriterade på ngt.. särskilt jag..

  

sen lämnade vi av alla våra saker sen körde vi och lämnade av johans grejer till hans nya lgh.. sen körde vi och hämtade möbler hemma hos mamma.. det var jobbigt.. alla var irriterade.. sen när vi kom tillbaka till där johan ska bo så skulle mamma hämta flyttkärran men tror ni att den var där?? hur kan man lämna ut en nyckel till en kärrasom inte står där den ska stå så vi fick ju bära möblerna en bit.. det var JOBBIGT!! men det gick.. sen körde jag och andreas och lämnade släpet sen lämnade vi sonnys bil.. var upp om sonny där vi fick en film.. "Benjamin Buttons otroliga liv".. sen gick vi hem för andreas skulle iväg och jobba..


nu sitter jag här och tittar på "robinson".. ÄNTLIGEN har christian åkt ut.. haha!!

tänkte jag skulle börja bygga ihop lite möbler nu ikväll men nej det orkar jag inte..
har t.o.m träningsvärk sen jag hjäpte till att flytta igår.. haha!!

det kommer foto på allt sen när det är ihopsatt..
ska bygga imorgon.. hihi!!

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0