Igår/idag

Igår så var man ledig från jobbet pga att det var Kristihimmelsfärdsdagen.. jag hade att göra iaf..
det började med att jag gick in till stan vid 10.. trodde ju att clas ohlson öppnade kl 10 men nejdå.. dom öppnade kl 11.. men det gjorde inte så mkt.. jag gick till lilla torg och satte mig och solade.. sen när kl började närma sig 11 så gick jag in på domus och då fick jag ett mess av a-s att hon hade glömt hängarna.. och att Robban skulle lämna dom när han var inne i stan.. men jag skulle ju ändå till hennes jobb för jag hade ju en lite shoppinglista..

jag köpte 2st pärmar, 2st a-ö-register, 2st musmattor och en allt-i-ett-skrivare.. sen kom johan hem till mig och hjälpte mig lite..

jag la i tvätten i maskinerna sen flyttade jag dvdhyllorna in i vardagsrummet.. sen kom Robban, Bella och Ellinor.. när dom sedan hade kört så körde jag och johan till jysk och köpte en vaxduk.. när vi kom hem igen så körde johan hem och jag fortsatte att städa..
sen körde jag hem till mormor för att lämna ägg och hämtade ett plastbord hemma hos mamma..

vid 22tiden ringde andreas.. då hade dom ca 15mil kvar till hotellet.. sen gick jag och la mig eftersom jag skulle upp idag och iväg till jobbet..




idag har man jobbat.. efter jobbet så körde jag till maxi och köpte kakor, kaffe, läsk mm.. ska ju som sagt ha kalas imorgon..
när jag hade handlat klart var det hem och plocka in allt sen så körde jag vidare till toyota för att lämna in min bil på service.. var lite tidig men det gjorde inget,.. under tiden jag väntade på att min bil skulle bli klar så provkörde jag en sådan här...


 



Interiören 

Blev jag kär eller... jag vill köpa.. haha!!

Efter det att jag provat bil så hämtade jag min bil och sen körde jag hem till mormor för att hämta smörgåstårtorna.. dom var redan klara.. och dom ser såååå goda ut.. jag tar kort på dom imorgon när plasten är borta..

Andreas ringde vid 20.. idag hade han kört på banan med sin bil. och det hade gått bra.. nu skulle han äta och sen köra till hotellet.. sen skulle dom ta ngn öl med dom andra svenskarna som också är där..
Älskar dig..



Städade även klart idag när jag kom hem..


 
Förresten i onsdags så var Eivor på jobbet nere och sålde halsband, armband, fotlänkar mm som hon gjort själv av pärlor..
detta köpte jag till mamma, mig och anita.. men mammas finns inte med på bilden...

Mobilsmycke 

Godnatt alla.. sov gott..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0