Hänt i veckan..

Denna veckan har jag jobbat kväll.. brukar inte göra så mkt men denna veckan har jag... 
Måndag: gjorde jag inte så mkt..
Tisdag: var jag och plockade ögonbrynen... Var även och köpte detta...

Linne och Blus 

Onsdag: gjorde jag detta...

Före Efter 
Före                         Efter

Vad tycks??

Torsdag: fikade med annika och daniel på the house of bagels.. jag åt en sallad.. Oj vad stora dom är.. haha!!
Fredag: gjorde jag inte så mkt..

När jag hade slutat på fredagen var det hem och visa andreas vad jag hade gjort för han hade inte sett ngt.. han tyckte det var snyggt.. sonny tyckte också att det var fint.. lite annorlunda att se mig mörkhårig eftersom jag alltid har varit blond... när klockan började närma sig 21 så var vi påväg till kosmorama för att titta på "Änglar och Demoner".. den var bra.. satt som klistrad hela tiden..
Även Luis och hans R var där och Isabella och hennes kille.. såg även några till man kände..
Emma satt i kassan.. när andreas skulle beställa en mellan meny popcorn så fick han en stor med 2 drickor.. emma är snäll.. så han tog cola och fanta.. kan ni även tänka er att jag drack fantan.. det var riktigt gott.. så  nu vet ni att jag kan dricka fanta i kolsyra.. det var gott...

igår så var jag, andreas och sonny på landön och hälsade på pia och kenneth.. sen bar det av till maxi för att handla lite gottis till kvällen..
mamma och johan kom hit och höll mig sällskap.. andreas jobbade.. men det var trevligt.. och det var absolut rätt låt som vann.. en riktig vinnarlåt..

idag vet jag inte vad som händer.. andreas ska på möte kl 15.. jaja vi får se..

Kramen på er alla.. ha en bra dag..


Kommentarer
Postat av: jessica

gud vilken skilland med håret, jättesnyggt. kram

2009-05-17 @ 12:10:37
Postat av: Åsa

Jättefint...klart man ska va brunett =) kram

2009-05-17 @ 14:12:20
URL: http://nitsches.blogg.se/
Postat av: Malin

Så snygg du blev!! Eller snyggare!! ;) kram

2009-05-18 @ 11:50:34
Postat av: André

Snyggt som fan =P bara positivt ;)

2009-05-20 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0