Födelsedagskalaset...

Igår hade jag ju fördelsedagskalas.. det var skoj och det kom mkt folk..
när jag hade gått upp igår så åt jag lite frukost sen bar det av till maxi för att köpa det sista och sen hem för att duscha och sätta fram det som skulle användas..

sen vid 13 så kom alla mina gäster.. hehe.. alla kom samtididgt.. och smörgåstårtorna var hur fina och goda som helst...

Räksmörgåstårta och skinksmörgåstårta 

efter vi hade ätit smörgåstårta så blev det kaffe och kaka.. sen började folket dra sig hemåt.. men det var en trevlig dag.. sen lite senare så kom malin och daniel.. det var trevligt.. hade sällskap hela kvällen.. vi tittade på robinson och åt glass också.. hihi!!
sen när dom skulle gå så såg jag en väska som stod kvar i min hall.. den var tom så det är ngn som har glömt sin väska här hemma.. men vi får väl se om det är ngn som saknar den..

innan mamma körde hem så kollade daniel på hennes bilruta, (eftersom han är glasmästare)... och då hade vi hoppats på att det skulle vara ett stenskott men det var det ju dock inte utan det var rost som hade orskat sprickan i rutan.. lite synd.. så det ska fixas sen får vi försöka bli av med bilen så hon kan skaffa en annan..

Dom som var här var: mamma, johan, mormor, farfar, greta, a-s med fam, ingalena med fam, maggan, lisbeth, dendry, majvor, ossian och inger.. så vi var några stycken..

fick lite presenter iaf... hihi!!

Ngn luktblomma och halsband från majvor Ros och pengar från ossian och inger Ros från maggan Blomma och pengar från farfar och greta blommor från lisbeth och dendry Glasskopa från lisbeth och dendry Bordsunderlägg (matchande köksgardinerna)från lisbeth Kuddar (matchande gardinerna i ena rummet), duk (matchande köksgardinerna) från lisbeth och dendry Kylväska och picknickfilt från a-s m fam och ingalena m fam Ljusstakar från malin och daniel Chokladbeskvier och pengar från mamma och johan Smörgåstårtor från mormor 

ja det var väl alla presenter tror jag..

dagen var helt underbar annars igår..



idag blir det nog inte mkt gjort tror jag.. har diskat det sista som blev kvar igår idag iaf.. så nu bara softar jag..

ha en bra dag alla..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0