Flyttat...

Idag har jag hjälpt min faster att flytta från knislinge till näsby.. ojoj vad mkt skit har.. och jobbigt var det..
allt började imorse kl 8.15 när min mamma ringer och väcker mig.. inget kul precis.. så det var till att gå upp och äta frukost.. sen kom mamma och johan och hämtade mig vid 9tiden.. andreas låg och sov för han hade jobbat till 2 på natten.. ellr ngt..

när vi kom till knislinge så var maggan (min faster), lars (hennes pojkvän) och hans söner fredrik och johan och så klart min kusin jonas.. det var ju ett tag sen man träffade honom.. Så det var skoj..

det blev två omgångar till knislinge.. men det gick jättebra annars..
när vi kom tillbaka till näsby omg 2 så kom andreas också och hjälpte till lite men det var ju nästan klart då.. haha..

när vi var klara med flytten så körde jag, andreas, mamma och johan och handlade för vi bjöd in oss till familjen österberg för att grilla så det blev lite kött och potatissallad.. mkt gott..

sen hem för andreas skulle ju jobba så han behövde hem och byta kläder.. sen kom sonny och lämnade nyckeln till hans bil för vi ska till ikea imorgon.. så vi ska låna hans bil..

nu tittar jag på x-men men jag ska nog se klart den i sovrummet..

en sak till innan jag säger godnatt..

Johan dra upp byxorna



Så ska det inte se ut... FÖRBJUDET!!!!!!

Kram godnatt

Kommentarer
Postat av: jessica

håller med, men det är typiskt småbrossor att inte lyssna. kram

2009-05-02 @ 12:43:55
Postat av: Brosan

Haha snygg rumpa ju ;)

2009-05-05 @ 11:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0