Fler presenter

Fick ju fler presenter i veckan.. har inte orkat skriva bara.. men nu gör jag det.. i måndags när andreas kom hem så hade han presenter till mig..
jag fick en nalle och en tröja..

Nalle från andreas Tröja från andreas 

Sen träffade jag jonas och åsa i tisdags.. det var begravning i den katolska kyrkan.. jag skulle också gått men jag kunde inte så jag kom dit och hälsade sen fick jag present av jonas och åsa..
jag fick en jättefin tavla som jag kommernterade på åsas blogg och sen fick jag autografer också.. två st.. och gissa vad det står?!

Tavla från jonas och åsa Autograf från jonas (Skriven av Martin Stenmark) Autograf från jonas (Skriven av Andreas Johnson) 

Så det var allt..



Annars har det inte hänt så mkt i veckan.. var på massage i tisdags och hoppades att jenny kunde få rätt på min rygg.. har ju så ont på ena sidag att jag inte kan slappna av riktigt i ena axeln för det gör så ont.. men jag har fortfarande ont.. får se hur länge det håller i sig annars får jag gå till långbrohälsan..

idag ska jag till doktorn ang min allergi.. så vi får väl se om jag får en remiss till att kolla upp vad jag mer är allergisk mot.. ska även be honom skriva ut nytt recept på migräntabletter.. dom är slut nämligen...

annars blir det till jobbet idag.. får vi se hur mkt vi har att göra.. är ju lite ont om folk så idag är det gemensamma raster.. skoj.. hihi!!!

kramen på er så hörs vi..

Kommentarer
Postat av: Josefine

grattis till dig! ledsen att jag inte hörde av mig på din dag! Men det har varit så mycket nu! Grattis, grattis, grattis. kjam från oss i vä...

2009-05-29 @ 22:09:51
URL: http://mywerner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0