Åkt iväg...

Ja nu har han åkt iväg och jag är jätteledsen.. jag vet att han kommer tillbaka men jag saknar honom redan.. är inte van att ligga ensam om nätterna..

Hoppas att han kör försiktigt.. vill ha hem honom helskinnad..

nej jag får kanske gå och lägga mig..

har en massa att göra imorgon...

jag ska städa, tvätta, hämta saker hos a-s på jobbet och kanske handla lite.. ska handla lite till till på lördag..

var och handlade med mormor idag på maxi till smörgåstårtorna vi ska göra på fredag.. mumsigt.. mormor är snäll som hjälper mig med dom..

Godnatt på er alla..


Saknar dig älskling... Älskar dig..

Kommentarer
Postat av: mala

Låter mumsigt det du ;)

2009-05-22 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0