Ullared

Ja igår bar det av till ullared med buss från jetmacken på näsby.. det var hyresgästföreningen som hade fixat detta.. vi åkte därifrån kl 6.30.. vi var framme i ullared kl 9.00.. så det gick fort.. gick in på ullared sen var vi ute därifrån vid 13.30 eller ngt.. var inte så mkt filk så det var skönt och vi stod max en kvart i kö ut.. kl 16 körde vi därifrån.. var hemma igen vid 18.30.. sen var där 2 eller 3 som hade blivit av med sina kassar.. antagligen var det ngn annan som hade fått dom med sig.. inte så kul kanske.. alla skulle ha stannat kvar vid bussen så det inte hade blivit ngt fel.. jag och mamma märkte våra kassar med vit tejp och vårat efternamn på.. så det var inte som tog våra kassar för då hade dom fått på moppo... haha...

sen var jag uppe hos mamma till kl 20 för vi tittade på sveriges smartaste barn.. sen var det hem och kolla på robinson, och packa upp sakerna och fotografera dom..

Ja då ska jag berätta vad jag köpte igår.. blev dock inte så mkt kläder till mig.. var inte så sugen på det..

Här kommer lite bilder..

Saker till hemmet:

Blommor (plast) Taklampa till sovrummet, hängare till panelgardiner, äggklocka, och singstarmickrofoner Pläd, duk, panelgardiner, och dra-på-lakan

Plastväxter (ser mkt verkliga ut), taklampa till sovrummet, hängare till panelgardiner, äggklocka och ett par singstarmickrofoner till, en lila pläd som ska ligga på soffan, en gråaktig duk, panelgardiner, och dra-på-lakan och även 2 stora badlakan och ett mellan badlakan, schampoo, balsam, duschcreame mm..

Kläder till andreas:

Brallor Tröjor, underkläder 

Ett par träningsbyxor, ett par mjukisbyxor, t-shirtar, strumpor, kalsonger, och ett underställ..

Kläder till mig:

Underkläder Linnen Tröjor

Lite blandat:

Vår/sommarjackor Disneyfilmer Gottis Kakor 

Vår- /sommarjackor till mina kusinbarn, Pongo och de 101 dalmatinerna, Peter Pan, Vilddjuren, Familjen Robinson, chips, bakformar, brownies, ballerina, hushålls wafers (chokladsmak), och jättefina kläder till lilla leo som jag ska ge till sandra på måndag som present och laxsallad till sandra..

Skulle även ha köpt en lampa till annika på jobbet med den var slut.. typiskt.. jag gick runt och letade och letade men hittade ingen och sen frågade jag och då sa dom att den var slut.. ja där hade jag ju kunnat leta då ju.. haha! den hade gått åt som smör..

annars igår var andreas iväg hela dagen.. han spelade först paintball sen var dom hemma och åt lite hos daniel och sen åkte dom iväg igen för att basta och sen var han ute igårkväll också så han var hemma kl 3.. egentligen kl 4.. haha!!

ja idag har vi ställt fram klockorna.. annars vet jag inte vad som händer idag...

oj nu blev det ett sådant långt inlägg igen..
nej nu ska jag väl gå och hitta på ngt..

kramen på er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket fina saker, vill ockås till ullared, lite avis. Stor kram

2009-03-29 @ 15:53:37
Postat av: Marie

Du hittade med lite på ullared ja :) fnfina saker!!



Kram

2009-03-30 @ 14:04:34
URL: http://festismarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0