lånar internet

hej hej... åhh vad jag saknar att skriva här.. har ju som sagt fortfarande inte fått ngt internet än och jag börjar bli lite frustrerad nu... just nu sitter jag och lånar internet hemma hos mamma...

nu är snart allt klart i vår nya lgh.. det kommer bilder sen när jag har fått internet därhemma.. och då ska jag berätta mer om vad som har hänt dom senaste veckorna..

måste bara berätta att jag hade beställt biljetter till diggiloo o båstad den 31juli och jag kollade min mail idag och då står det att jag skulle hämta ut dom senast den 19mars.. Ohh shit.. ja det var ju för sent så nu har jag fått beställa biljetter idag igen så får mamma kolla min mail ist... så då ska vi förhoppningsvis hämta dom i tid... hihi!! Shit happends...

jaja nu ska jag kolla vidare på internet sen ska jag hem o laga mat...

kramkram så hörs vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0