Tivoliparken

Ja i torsdags var det dags för strandhugget i tivoliparken..

jag slutade 16 så för min del var det hem och duscha sen begav jag mig till trendie för att köpa sallad.. när vi skulle äta salladen så var osten mögglig.. inget kul precis så jag tappade matlusten lite där..

jaja när vi sen satt där och väntade så kom det mer och mer folk och chefen över sveriges radio hon slängde ut badbollar..

till slut efter 1 timmes väntan så började allsången.. det var skoj.. först ut var ann-louise hansson...

Ann-Louise Hansson 

efter henne var det dags för matz krizterz.... dom var ganska roliga faktiskt..

Matz Krizterz 

och sen kom han som alla hade väntat på.. iaf dom yngre och jag *skrattar*.. kevin borg.. oj vad gullig han var.. han ville flytta hit sa han.. han fick gärna flytta in hos mig.. hihi!!!

Kevin Borg 

När sen han hade sjungit så kom bröderna rongedahl.. (tror dom stavar sitt efternamn så) dom heter magnus och henric.. magnus har öronhänge och det har inte henric.. hihi!!

Magnus och Henric Rongedahl (Magnus med slips) 

där var även en 16årig tjej som sjöng.. hon hette elina douglasdotter.. hon var jätteduktig.. jag satt och rös så fint hon sjöng..

Elina Douglasdotter 

kevin kom tillbaka mot slutet och då sjöng han först maltas nationalsång och sen sjöng han den svenska.. det var jättefint.. alla stod upp och sjöng.. så mäktigt..
när det sen var dags att gå hem så frös jag som jag vet inte vad.. jag var som en isbit.. jag skakade som ett asplöv.. men det var skönt att komma hem och lägga sig iaf..

det var en helt underbar kväll...

kramen alla och sov gott nu ska jag bädda bäddsoffan till min bror som ska sova här inatt för vi ska till hässleholm imorgonbitti..

Kommentarer
Postat av: Marie

Ditt hår blev verkligen kanon fint! Passar dig jätte bra!

2009-06-08 @ 19:33:30
URL: http://festismarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0