Söndag, Måndag, Tisdag, Onsdag

I söndags var jag, Andreas, Johan och Sonny i hässleholm på ett industriområde där det var drifting och konbanekörning... vi körde hemifrån vid 6.45 ca för att andreas skulle tvätta sin bil också.. skulle möta dom andra vid biltema vid 7 men vi var liiite försena.. men vi kom till hässleholm iaf och dom började göra i ordning och greja tills alla andra kom vid typ 9 tiden eller ngt.. kallt var det ute.. jättekallt.. när allt sen väl började så tog dom tiderna på bilarna som körde  konbanan och den som sen var snabbast vann ett pris..

den som var snabbast var denna

GoCart bil 00.58sek 

men eftersom den inte räknade som bil så var denna snabbast

 

Annars hade vi hur trevligt som helst...

Johan och jag 

Andreas körde lite han också..

Andreas som kör 

Sen började det regna i omgångar men sen regnade det konstant då packade vi ihop och körde hemåt.. sen när vi kom hem så gick vi och röstade.. det var ju bara tvärs över vägen så det var ju skönt..



Måndags så tvättade jag sen gjorde inte jag så mkt mer den dagen för jag skulle jobba kväll..



Tisdags så sov jag tills jag vaknade men jag hade ändå ställt kl på 10.00 men jag vaknade 9.59.. jag gjorde inte så mkt denna dagen heller.. hmm.. nej det gjorde jag inte...



Igår onsdag då gick jag upp strax innan 9 för jag skulle till elgiganten och köpa filmen Bolt.. dom skulle ha 99kr för den och då är det ju klart att man köper den.. men när jag kom dit så var det ju stängt.. andreas trodde dom öppnade kl 9 men det gjorde dom ju naturligtvis inte.. så jag väntade snällt tills kl skulle slå 10..
oj vad dom har gjort om inne på elgiganten.. mkt större och fräschare.. jaja iaf så köpte jag filmen sen körde jag hem och åt lite sen tog jag det mest lugnt för vi började ju 1 timme tidigare för vi skulle ha möte på jobbet.. vi slutade också 1 timme tidigare på kvällen.. det var skönt.. kändes dock lite konstigt.. menmen..



idag så är det som vanligt igen på jobbet.. det fattas folk och vi får väl jobba som idioter men jag tänker ta det lugnt.. tänker inte tressa bara för att det är för lite folk.. och ännu värre blir det imorgon.. menmen..
snart kommer min bror.. han undrade om jag vill följa med till mcdonalds.. nejtack är inte hungrig..
men han skulle köpa mat till sig och sen komma hit och äta innan jag sticker till jobbet..
nu ska jag gå och diska..
ha en bra dag..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0