Midsommar

Då var det midsommar igen.. änsålänge regnar det inte iaf.. hihi!!

idag ska vi till mailin och daniel.. det ska bli skoj..

nu har vi ju haft sommarjobbare i en vecka och jag är trött på dom redan.. iaf 2 st av dom..
tur man bara ska jobba varannan vecka med dom.. iaf 2 veckor till sen ska jag på semester.. det ska bli såååå skönt..

annars igår var vi på media markt i malmö... oj vad svårt det var att hitta dit.. och trött blev jag.. men när vi väl kom fram så köpte jag en ny mobil, en ny datamus.. andreas köpte en videokamera.. så lite blev det iaf.. blev inte den mobilen jag hade tänkt utan en annan modell.. men kan ni tänka er att jag köpte en Sony Ericsson telefon.. jag som har sagt att jag aldrig ska äga en sån och nu gör jag det.. haha
den har varit på laddning hela natten så jag får väl se när jag börjar använda den.. pillar väl kanske lite med den imorgon..

just nu gör andreas kladdkaka som vi ska ha med och och vi ska även ha kött och korv med oss som jag fick från jobbet..
nu ska jag börja göra mig i ordning för vi ska väl snart bege oss eller ngt..

kramen på er och glad midsommar på er som läser detta..

Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas ni får en trevlig kväll ; )

kram

2009-06-19 @ 15:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0