Tisdag

igår var det måndag igen.. jag gick upp vid 9.30 åt frukost sen körde jag till digitalboxen.com och köpte mig ett nintendo wii.. var där vid 11 kanske och jag kunde hämta det vid 11.30.. så jag körde inom till malin och hälsade på och snackade lite.. mkt trevligt.. sen körde jag tillbaka och hämtade spelet sen hem och lämnade bil och spelsen gick jag in till stan för att träffa jessica.. vi fikade på darins.. varmt och skönt ute.. kände absolut inte för att köra till jobbet senare..

jag köpte även en stol.. en sån jag letat efter hur länge som helst...

 

och sen köpte jag en mobilpåse eller vad man säger till min nya mobil..

  

sen var det vidare till jobbet vid 15.. och då får jag veta när jag kommer till jobbet att stacken hade brunnit på mogonen igen.. hihi!! och att banderollen var sönder.. så vi påsade precis hela kvällen igår..

bild kommer på wiiet imorgon..

nu ska jag snart köra och handla..

kramen på er och ha en trevlig dag..

Kommentarer
Postat av: jessica

var fick du tag på "påsen" i går? tack för fikan. Kram

2009-06-23 @ 13:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0