Jobbat

har jag gjort idag.. ganska händelserik dag på jobbet..

vi börjar med gårdagen.. vi var ju hos malin och daniel midsommarafton och det var jättetrevligt så tack för en underbar kväll.. vi sov även över där eftersom vi båda drack gott.. sen på midsommardag så var vi kvar hos malin och daniel till eftermiddagen.. vi körde sen till willys för att handla en liten paj till mig som jag kunde ha med mig till jobbet idag.. sen hem för att lämna lite saker och sen vidare till david för andreas skulle dit och festa.. jag följde med en stund.. fick även lite mat där.. sen körde jag hem vid 21 för att lägga mig..

skulle ju som sagt jobba idag.. jag gick upp 4.45 för att börja jobba kl 5.15..
och dagen började med att jag satte igång multivacen för att sen bygga ihop slicern.. jag och jenny hjälptes åt när vi sen skulle trä under-/överfilm så luktade det bränt sen såg vi att det rök från maskinen.. och då gick ju mina tankar att nu har jag förstört maskinen,, så jenny ringde daniel för att sen ringa reperatörer.. det var kent som kom in och ngn sven tror jag att det var.. men vi körde på en annan maskin under tiden dom lagade stacken.. så det var ju bara att sätta igång att sätta ihop w2an också.. riktigt jobbigt var det.. sen när dom hade fixat stacken så började vi köra påden och då var den lagad.. sen kom nästa problem lite senare och gissa vad det var.. jo denna förbaskade banderollmaskin.. så kent fick ju komma in ännu en gång.. sen fungerade den någorlunda.. sen vid14.15 så gick jag o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0