Inte min dag (deppigt inlägg)

nej just det.. inte min dag eller helg detta.. men då är det som det brukar.. det är aldrig min helg.. alltid lika deppig..
är alltd lika deppig varje jävla helg.. aldrig ngt att göra..
har vatt en runda på stan.. andreas var med men det tyckte han inte om givetvis..

har varit ensam hela jävla veckan för att jag har jobbat kväll och nu är man ensam igen.. finns ju inget att göra... jag hatar mig själv.. är en trög tjej som aldrig kommer på ngt att göra.. fan vad jag hatar mig själv..
alla hatar mig.. ingen som tycker om mig..

förlåt m jag skriver allt detta här men jag måste skriva av mig.. klarar inte mig annars..

ahar alltid ångest införhelgerna.. ingen som vill umgås med mig.. jag är en tråkig människa... har nog alltid varit.. dum trög och tråkig..
hade en likdan helg förra veckan..
kan ju lika gärna jobba 7 dagar i veckan 24 timmar om dygnet.. och vädret gör det ju inte bättre..
vill bara slå på ngt.. jag vill ha ut mina aggressioner..
känns som jag vill ta livet av mig själv men jag kan inte..  så att alla blir av med mig..

orkar inte mer..

vill ha kärlek i mitt liv.. någon som bryr sig om mig och kramar mig när jag behöver det..

Kommentarer
Postat av: Malin

Verkligen deppigt... men jag har varit likadan idag... letat reda på allt dåligt o brett på ännu mer... men du är INTE dum o trög o allt du skrev... absolut INTE... stor kram!

2009-06-13 @ 15:31:57
Postat av: Tina

Håller med Malin, du är verkligen inget av det där... Känner inte dig så väl, men har alltid sett dig som pigg o glad. Om du vill hade det varit kul med en fika nån dag o prata gamla minnen:) Kram på dig!!

2009-06-13 @ 23:17:12
Postat av: jessica

sluta med sånt prat, hör av dig om du behöver prata. håller med ovanstående i vad dom skriver.

Pusskram

2009-06-14 @ 00:56:51
Postat av: Åsa

Livet är upp o ner. Tro mig jag vet.Skickar en stor Kram till dig och hoppas det snart går uppåt igen.

2009-06-14 @ 12:47:55
URL: http://nitsches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0