Vad ska man skriva...

I söndags var man på kalas hos bengt.. han fyllde 59år.. det var jag, andreas, mamma, johan, magga, farfar, greta, sven, astrid, jonas och åsa.. trevligt..

i måndags gjorde jag inte så mkt.. var och handlade och då var även johan med så jag fick lite bärhjälp.. sen gick vi in till stan så han fick lämna in sin mobfon.. sen gick vi på stan lite med mamma..

jo förresten i söndags så köpte jag nya mjukisbyxor på rean.. haha!! andreas tycker dom är jättefula... jag köpte haremsbyxor.. men det är såna jag ska ha inne och gå och mysa i.. haha...

iaf sen i tisdags så gjorde man inte så mkt mer..

i onsdags så var vi på maria magdalena marknad.. det var jag, andreas, mamma, johan, a-s, och hela fam johansson.. men jag andreas och johan gick den färdig ganska snabbt.. jag fick mina kryddor jag ville ha och andreas sina gräddbullar.. sen var det klart..

igår så var jag, mamma och johan i tingsryd... vi var på börjes...

 

jag köpte en potatisstöt.. hade ingen sen innan,.. när vi hade gått klart i den butiken så körde vi vidare till hammarplast..

 

lite fabriksförsäljning till billigare priser.. jag köpte skräpkorg att ha i köket ist för den vi har, en ostburk, durkslag och en bringare.. sen körde vi hem.. ochtur var att vi kom hem före andreas.. mer om det berättar jag i slutet på nästa vecka..
sen körde han till garaget.. jag pallade inte göra ngt..

idag händer inte så mkt.. ska köra till autoexperten och göra ärenden till andreas..

 

kramen och ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0