Söndag...

Idag verkar det inte bli så fint väder ute..

Igår så var jag i stan med mamma lite vi tittade lite på dom handikappade/funktionshindrade som sjöng och dansade på lilla torg.. dom var mkt duktiga..

sen gick vi några rundor och tittade lite sen stannade vi till vid darins för att fika.. sen var det bara att cykla iväg till maxi och handla lite.. och några dammsugarpåsar hittade jag då inte.. inte till den modellen vi har så det blir väl till att köra ut till dom andra vitvarobutikerna och leta.. sen var det hem och städa och sen bara vänta in allt folket..

det var trevligt igår.. vi var väl en 11-12 st tror jag.. men jag och malin fick ju åka iväg en sväng sen för johan hade fått soppatorsk så vi hämtade honom och sen körde vi och hämtade fanny för dom skulle in till stan.. ja sen kom ju johan hit och då hade han glömt sina nycklar i fannys väska så det var ju bara till att köra hem till henne igen sen körde vi hem johan.. sen var det hit igen.. just det.. första rundan vi körde så var det in till maxi också och köpa mer coca cola...

sen vid 2 tror jag gick alla.. skönt.. jag var sååå trött..

idag har jag plockat undan och diskat upp alla glas så nu är det bara dammsugningen kvar men får nog köpa nya påsar först och sen dammasuga..
andreas ligger fortfarande och sover men han kommer väl upp snart eller ngt..

ikväll blir det bio.. vi ska se transformers.. hoppas den är bra annars somnar jag.. det blir jag andreas, christian, britta och christians kompis..

ha en bra dag i detta klibbiga väder..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0