Slända...

Detta flög runt på jobbet i torsdags.. först var den i paketeringen sen kom den in till oss i skiven..



Den var ganska stor...

Annars har det inte hänt såmkt..

jo i måndags var jag ledig och då först gick jag med jessica i stan och sen gick jag i stan med mamma en runda.. köpte en tröja när jag gick med jessica..

 

nar jag gick på stam med mamma och johan så var vi och kollade lite vid rix fm och där stod janet och provsjön uppe på scenen.. och sen tittade vi på E.M.D när dom skrev autografer..

Janet när hon sjunger på scenen Hela scenen E.M.D 

Dom som också var där var Star pilots, Ola, Kim, Style sen kommer jag inte på fler..

På kvällen så var jag med Jessica och malin.. va hade jättekul.. Det gör jag gärna om tjejer och oktober har jag bokat.. :)

idag har det varit degeberga marknad så där var jag med mamma, A-S och Bella.. det var skoj.. hittade trosor, strumpor och godis.. det gamla vanliga man köper på marknader typ..

nej nu ska vi snart bege oss in till stan för att äta.. Andreas ville ha älgkebab så jag får köpa mig en hamburgare eller ngt.. hihi!!

kramen på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0