SEMESTER

har jag nu och den började hos mamma och hennes grannar utanför där hon bor.. sen hem och tog det lugnt en stund för att sen åka in till stan på lite cruising.. eller hur det nu stavas..
sen så fick vi köra till andreas jobb för att hämta hans plånbok som han hade glömt där.. när vi varit där så körde vi inom hemmakväll..

 

sen så kom sonny och johanna.. då tittade vi lite på film och det blev the Contractor...

The Contractor 

sen var det dags att lägga sig när dom hade gått för jag skulle upp idag för att köra till tollarp till annikas dotter för hon skulle fixa mina naglar och bra blev det.. är lite ovant men men det är semester och fin vill jag vara.. så här blev det...

Före Före Efter Efter 

Sen efter jag var klar där så körde vi till landön för andreas skulle klippa sig.. när vi sen var klara där körde vi till mcdonalds för att äta sen hem och ta det lugnt.. nu är jessica här och andreas har kört och jobbat så nu ska vi spela lite wii..

ha en bra kväll
kramen

Kommentarer
Postat av: Marie

Fina naglar!

Wii är lätt det roligaste spelet just nu :)

2009-07-20 @ 17:55:04
URL: http://festismarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0