Kuligt...

Denna personen har kommit in och ut från vår trapp nu i ngn dag eller fler.. såg det först igår först och sen nu när han skulle hem.. kanske inte fick så bra bilder på honom men jag försökte iaf.. han måste definitivt ha en kompis i trappen men vem isf.. haha!!!

Dan Ekborg 

Försökte få bilden närmre honom men vet inte hur jag skulle göra det..
Bilden är tagen från mitt köksfönster.. lekte lite paparazzi.. hihi!! lite kul..

Detta är Dan ekborg.. han slog till andreas på armen igår.. hihi!! Sen mötte vi honom igen när vi gick hem från stan och då kom han ihåg andreas.. så jag tror andreas ha fått en ny vän.. :)

idag skulle han nog..

kramen

Kommentarer
Postat av: Tina

Ohh :) Jag har tom. bott granne med honom, det du ;) haha Kram på dig

2009-07-13 @ 19:50:56
Postat av: Marie

Coolt :)

2009-07-18 @ 16:39:31
URL: http://festismarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0