Visning av....

lägenheten idag.. 2 st som ska kolla och den ena var här precis.. han tyckte den var jättefin och han skulle tacka jag men han var som nr 3.. det var hans företag som skulle ha den sa han..
nästa kommer om 30 min...

igår var jag ju på bingo och mamma vann 500kr.. jag vann dock inget men var nära.. skulle ha nr 23 och nr 24 ropades upp.. blev jag besviken eller... ÅHhh vad det ljud jag fick ur mig.. :)

det har gått bra på jobbet idag.. hoppas det går lika bra imorgon för imorgon ska jag nog antingen vara på w1 eller w4... jag hoppas på w1.. hihi!!!

nej nu ska jag fortsätta.,. jag återkommer när nästa person har varit och kollat...

kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

spännande

2009-01-13 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0