tisdag

ja då var det tisdag och man är ledig igen... tycker man jobbar en dag och sen ledig igen... men ändå känns det som om man är på jobbet hela tiden...

vet inte riktigt vad jag ska skriva... det var ju ett tag sen jag skrev här...
om vi börjar på juldagen...
vi var hos daniel och malin på juldagen för daniel fyllde år... så det blev lite fest där.. det var skoj... där var mkt folk... några man inte kände... men annars var det skoj...
annandag jul så var vi på middag hos farfar... min kusin o hennes familj var nere från sthlm och min kusin från båstad kom också... det var mkt trevligt och kul...
sen på helgen där var det ju dags att jobba igen.. jobbade lör-tis sen var det ju nyår... var hos johan o jenny på nyår.. jag var nykter för jag ville inte dricka ngt plus att jag ville må bra dagen efter... sen på fredagen var det ju dags att jobba igen.. jobbade en dag där sen var man ledig helgen och sen på och jobba igår... så vi jobbade övertid från 15.53-00.30 igår... härliga pengar... sen när jag kom hem på natten så väntade man tills ishockeyn skulle börja.. jvm i canada var det... det var sverige och canada som spelade i finalen och canada vann.. men dom får tydligen spela efter sina egna regler... domarna var ju helt dumma i huvudet... men vi vann silver men vi skulle ha vunnit guld tycker jag...
i lördags så låg jag hela dagen... blev helt kass... ont i halsen och ont i hela kroppen... men det gick om till söndagen...

och idag är man ledig igen...
idag ska jag hämta lite papper hos jessica.. hälsa på hos annika o daniel i deras nya marklägenhet... ska bli kul...'

oj vad kallt det var inatt när man skulle köra hem... och skrapa rutorna var ingen lek... sen såg jag att gunsan hade ngt spray så hon kom o sprayade min ruta sen var det bara att köra hem.. sånt ska jag köpa.. det är bra att ha när man jobbar kväll.. hihi!!!

var även i skalningen halva kvällen igår.. sen ska jag vara där imorgon också... inget jag längtar efter men sen efter den dagen så hoppas jag att det är ngn annan som ska vara där... för vi skulle ju turas om... men jag ska skriva upp vilka som är där och hur många gånger som är där.. slutar väl med att jag får vara där mest... skulle inte förvåna mig... åhh vad arg jag blir då...

jaja.. det var lite om mina dagar...
hoppas ni har det bra alla..

kramen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0