tisdag

var det nu då... det blev ingen träning igår.. skulle först på vattengympa men christel fick inteag i ngn baddräkt så sa vi att vi skulle på indoor walking ist men det blev inget med det heller... menmen det blir gymmet på torsdag,...

idag håller jag på att tvätta, och under tiden den torkas så ska jag hämta min bror så ska vi hämta bananlådor hon annika och daniel.. sen ska jag börja packa lite när jag kommer hem igen...

imorgon är det massage som gäller på schemat och det ska bli skönt...

idag på jobbet ska jag vara inne i renrummet... igår gick det bra på baksidan.. lärde josefin lite om lockmaskinerna... hon ska ju ändå jobba med oss denna veckan så då kan hon lika gärna lära sig lite... och den vill hon också...

vill flytta nu.. men det är ju ett antal dagar kvar hihi!!!

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0